om personen läser min blogg

till en speciell person. jag vet att allting blev kaos, och jag vet att det inte var ditt eller mitt fel. jag klandrar ingen annan heller för den delen. men jag vet att om det inte vore för  vissa saker så kanske det fortfarande kunde vart vi. jag är ialf jätte ledsen för hur allt slutade och så, för du var min bästa vän, vi delade på allt. vi sa "föralltid" som alla gör typ, men det höll inte och jag är ledsen för det. men jag vet att om du bara skulle orka och ville så kunde vi lösa allt. fast det finns säkert hinder för oss båda att riktigt kunna lösa allt det här, eller? förlåt ialf, du vet att om du bara vill så kan vi ses en vacker dag. älskar dig fortf, och kan inte sluta minnas våra minnen tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0