3 november

natten har varit ganska jobbig, and i don't know why. ialf så vaknade jag 12 över 8 och såg på klockan och blev irriterad på mig själv, eftersom att jag börjar 8.15 med bokföring som jag hade behövt gå på. nu känns dt ännu mer löjligt att åka till plugget eftersom att jag bara har svenska sen. men jag drar dit ialf, lajsa har sagt att hon kan möta mig vid pendeln så dt blir najs, eftersom att knasfia försov sig också. hennes väckarklocka väckte henne inte.
men ialf, nu ska jag få i mig frukost (lär ju inte hinna äta lunch i skolan. eller? efter dt ska jag typ hoppa in i duschen för att sedan börja fixa mig inför skolan. vi ses lajsa klockan 12.

kisses

Kommentarer
Postat av: Lisa

snacka fejkat egentligen att vi försover oss samma dag :p haha

2008-11-03 @ 22:58:46
URL: http://lisisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0