1 november

gårdagen tänkte jag inte ens ta upp..
kom hem idag vid tolv tiden, gjorde mig en macka för att sen dra ut med vovvisen på en sväng, efter dt packa jag väskan för att dra till vh där jag väntade på pelle och hennes familj. så gick och köpte mig lite naturgodis, vadå billigt?! hell no. sen satte jag mig i ett värmebås eller vad man kallar dt, där mötte jag på n från skolan.. vi snackade lite, hon väntade på att tåget skulle komma. men ialf när pelle och de kom, hoppade jag in i bilen och iväg drog vi till en kina restaurang. mums åt tills dt tog stop! efter dt drog vi till eko för att de skulle småshoppa lite stuff. efter dt drog vi och lämna pelles lillesyster i jordbro för att sen åka vidare hem till pelle där jag just nu befinner mig. vi kollade på mamma mia en förfälligt bra film dt. pelle drog till stallet med sin mamma för att fixa lite och så. i min ensamhet (med pelles pappa som också är kvar) väntar jag/vi på att de ska komma tillbaka.

kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0